Saturday, October 11, 2008

pmr dua hari lagii !!

selamat sejahtera para pembaca. hari ini hari sabtu. saya bangun pagi gosok gigi, cuci muka, pakai baju, minum air, makan nasi lemak, lepas tu ikut adik i pergi ke sekolah dia untuk hari keluarganya. teman dia sekejap sudah boring. jadi saya balik rumah tidur. bangun pada pukul 8 malam, makan nasi itik dari chinatown. banyak sedap oh. lepas tu guru add math i datang untuk tusyen. sekarang baru habis tusyen. sangat letih man. malam tadi saya ada mimpi yang paling best dalam hidup saya. alah, saya tak mengawal diri saya daripada mencintainya. kadang-kadang saya amat tertekan dan terluka juga. pada mulanya, saya cuba mengawal diri saya daripada menyukainya kerana dia mempunyai seorang teman lelaki. tetapi saya tetap menyukainya sehingga sekarang. dia seorang yang sangat cantik dan comel. terdapat banyak sebab saya amat menyukainya. ah, saya mahu tidur sekarang. haha, selamat malam semua